...igar fann jag en biljett fran Heraklion den 11 oktober, och Prevelis gar fran Karpathos den 9 ganska sent pa kvaellen og kommer fram vid 5-6-tiden pa morron, sa da behover jag bara en overnattning, men idag sa gick jag runt med scootern, naer jag vek av till hoger efter bron vid gamla Hatzansonis affaer....Det aer ett stort,runt hal i vaegen, och boink, sa lag jag daer.....Kanade ca fem meter och skrapade mej raett sa ordentligt. Scootern klarade sej fint, sa jag gick till AutoMotoCenter och tvaettade av gruset i saren, och sen for jag till abbeteket (farmakion) och kopte lite grejer. Efter det till sjukhuset, daer dom gjorde rent ordentligt,sen fick jag ett recept och for igen till abbeteket och tillbaka till sjukhuset, daer jag fick en tetanus/stelkrampsspruta och sa la dom om saren.....Nu har jag varit hemma och malat lite pa Pelagos-skylten, och skrivit ordet PELAGOS med gul faerg. Jag lyckades fa ta tag i en white board penna, sa den har jag anvaent for att rita fram texten, och naer texten aer torr kan jag ta bort whiteboardpennans text med en blot trasa.....I mitt fall en medford Wettex-duk...

Lite har man ju laert sej over aren vad som aer bra att ha med.....Nu ska jag kolla ifall Heralkionbiljetten finns kvar, annars stannar jag nagra dar till och gor klart skylten, for det aer ju inga garantier att jag kommer hit i april, och ifall den inte aer klar, maste nan annan gora det och det aer ju inte kul for nan.....
I vikke fall mar jag bra, aeven om skrapsaren ser otaecka ut, men det gick ju bra i alla fall.....