Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-02, 16:14
Mikke Mikke är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Mikke till Karpathos i september...;-D

...haha....mkt bra,pnyx..... Upptaeckte att det inte finns nan 31 september alltfor sent...
Ok, tisd 2 oktober for tusan boevlar....
Idag gick jag upp (relativt) tidigt,for scootern startade inte fran Pelagos igar quell (laes morgon) Trodde de va soppatorsk, men alls icke....Den startade sa fint sa fint.... hm, gatfullt.
Na, sen ivaeg och vattna pa Florida Studios, det tog nagra timmar, sen till Pelagos och haemta plywoodplattan, som (forhoppningsvis) ska bli Pelagos nya skylt naesta saesong...korde den med scootern till Roysakis snickeri, till hoger om Avis och 7/11.

Daer hjaepte mej Yannis att fa till aegg-formen, men vi sagar imorrn. Sen till Mimis affaer och lana en gitarr, for kl 2 skulle jag fa fint,finskt besok av Jakobstadsgaenget. Sen hem och plocka undan litegrann, ingen helrengorning, utan bara det vaersta. Kl 2 kom dom knallandes, och eftersom det var varmt, sa gick vi till Garden Villas pool, och kylde av oss. Jag hade stoppat in min kamera i en undervattensplastpase, och det blev nagra roliga kort....
Sen kaffe me kaka och lite spela....Dom bidde kvar i ca 3 timmar. Nu pa Zephyros for att kika pa unga froken Sophias cykel, som skas ses over och justeras....
Dagen avslutas med lite kompletterande vattning pa Florida Studios och kvaellen avslutas pa Pelagos, for tva av Jakobstassingarna aker hem imorrn, sa ikvaell aer sista stunden med Karpathos-ligan....
Svara med citat