Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-01, 17:11
Mikke Mikke är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Mikke till Karpathos i september...;-D

Mandag 31 sep.
Idag ska jag till tandlaekarn, men hade glomt vikken tid.....Sa ja gick upp vid 8 och pep ivaeg.....Daer fick jag reda pa att det var kl 11.....Sa jag stack till Andreas och haemtade fem liter linolja, for jag var inte faerdig med pergolan pa Garden Villa. Sen fick jag vaenta en timme innan jag kom in till Dimtrios Spanos, som raskt konstaterade att en molar var sprucken, och vips, hade han gett mej en spruta och sen slipade han och lagade och i april naesta ar sa saetter han en krona pa tanden....
Sen for jag hem till GV och lagade mat, samt oljade klart pergolan och ytterligare stolar,bord,etc. Det aer fantastiskt vad linolja funkar bra...pa sten,trae och oxo jaern.....
Imorrn far jag fint besok pa GV, da kommer jaerngaenget fran Jakobstad och da ska dom minsann fa smaka Lofbergs Lilas hardast rostade kaffe, Crescendo.....och om dom aer snaella, kanske en liten bit Kvibille lagrad praest....
Imorrn ska jag borja med Pelagos nya skylt,det ska bli intressant att se om jag hinner klart, eller sa gor jag faerdigt i april naesta ar.....
Jag doppade mej idag for andra gangen pa hela denna vistelse,det var kallt i poolen och varmt i luften, termometern visade 30 grader......
Svara med citat