Visa ett inlägg
Gammal 2012-09-30, 15:00
Mikke Mikke är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Mikke till Karpathos i september...;-D

Hej Anne och takk for snaella ord!! Igar sa firade vi bl.a Markku fran Jakobstad, som fyllde ar och fick en tarta med ljus pa Pelagos,det var kul!! Det bidde inget Saria for mej i dag heller, for det bidde sa sent igar..... Men jag har hort att det visst gar en bat oxo pa onsdagar.......
Idag har jag varit uppe hos Manoli och Irini Panaretos och hjaelpt deras yngste son Dimitri, han som serverar pa Pelagos, med att saetta upp ett motorcykelgarage....Det var lite pyssel med ror och skruvar, men naer vi fatt ihop sjaelva skelettet, sa borrade vi fast det i cementunderlaget och efter det klaedde vi pa sjaelva duken.Det blev bra och Dimitris blev nojd,men visst gjorde vi fel nagra ganger, men naer man aer tva som grejar, sa kan man alltid diskutera och gora om. Dimitris har en fin KTM 640 cc som han aer raedd om. Han har en kamera ovanfor garaget och ska oxo saetta dit en stark halogenlampa, som taends naer nan ror sej nedanfor den.....och naer vi var klara sa fick vi en god lunch av mamma Irini....
Nu aer jag pa Zephyros, och Andreas och jag ska saetta upp nagra torkstaellningar, som man skruvar fast i vaeggen och sen drar ut naer man vill torka klaeder,handdukar,etc.....
Det aer ca 30 grader och ganska lite vind....Pigadia aer ganska tom just nu och hotellet aer helt overgivet for tillfaellet......
Svara med citat