Jomen precis. Tänk att ramla ner någonstans och bryta sig och faktiskt omkomma av törst och svält. Om nu det är vad som hänt.
Jag hade nyss hört om honom när jag gick vilse uppe i bäckravinen ovanför Lethra

.
Jag har aldrig bott där men det ser jättefint ut. Dock har det rätt många rum och personligen föredrar jag mindre ställen. Längs strandpromenaden finns inte mindre än sex ställen som jag är nyfiken på: Spyros och Sunrise vid den lilla bron i promenadens början, Savenna och Nautilos studios samt Kleopatra och Pavlos Rooms. Allihop finns på nätet om jag inte minns fel.
Men jag tror att det är nästan omöjligt att välja fel boende på Tilos, det mesta ser väldigt bra ut.
Jag får problem nästa gång, jag skulle gärna bo på något av de där sex ställena samtidigt som jag bodde fantastiskt på Annas studios för tio år sedan och lika fantastiskt på Irinoula den här gången.
På Tilos finns bara två bebodda byar, Livadia och Megalo Chorio.
Du behöver inte alls hålla med och jag avråder ingen från att vandra ensam

. Jag talar bara om hur
jag resonerar kring säkerhet. Graden av säkerhetstänkande avgör ju var och en för sig själv.
Och mobilen är en självklarhet - men den ska ha täckning också. Det hade den inte i t ex Lethra och på många andra ställen långt hemifrån.