Visa ett inlägg
Gammal 2012-09-13, 15:26
Mikke Mikke är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Mikke till Karpathos i september...;-D

Torsdag 13 sep.
..takk alla som skrivit och haelsat!!
Tommy och jag knallade hemat fran Pelagos per fot igar quell, d.v.s jag ledde min cykel,for Tommy hade laemnat tibax sin scooter....Han bodde naera mej pa hotell Astron, sa det passade bra. Fullt igar pa Pelagos,sa folk fick vaenta pa bord, det kaendes lite ovanligt....Sen lirade det danska gaenget,dels sjaelva och dels ihop t.ex med Mimis. Dom aer mycket bra och bl.a sjong dom Sa skimrande var aldrig havet, av Evert Taube....

Idag sov jag laenge och hann prexxist ner till hotell Astron for att vinka av Tommy. Han var nojd med veckan och vi har nog kort over 200 km med scooter pa tva dar, haha.....Naer han hade akt,sa stack jag till AMC (AutoMotoCenter) for att skruva lite pa cykeln jag lanat av Andreas, for daecken bidde mjuka,d.v.s holl inte lufttrycket....Efter lite pyssel med ventilerna sa verkar det som det funkar.....
Sen vidare ner till Mimis i affaeren, for jag hade en kul eller bra grej till honom. Sen till Five Star Deli for en god lunch,som naturligtvis var alldeles for stor, men jag fick en doggy bag...
Sen ner till Nenas lilla taverna mittemot Constantinos Palace. En trevlig dam som aer ensam med sin dotter och lagar god mat....Satt daer och hade trevligt, sa sag jag Markku och Marit fran Jakobstad komma gaende pa andra sidan, sa da visslade jag och dom kom over....
Nu aer jag pa Zephyros och vi har spikat mobeltassar under de nya solsaengarna...Det gick superfort,for tva gaester fran Holland hjaelpte till......
Nu dax att pysa hemover for lite sova och dusch.....
Svara med citat