Citat:
Ursprungligen postat av Smultron
Vilka öar har ni planerat att besöka på er resa?
|
Vi har haft så många planer inför denna resa, och alla har gått i stöpet. Mycket på grund av kassa båtförbindelser. Som det ser ut nu stannar vi här några dagar, sedan ska vi ta oss söderut i Doddarna. Vi vet till hundra procent att vi ska till Kalymnos, sedan är planen lite vagare. Kanske Patmos, kanske Leros, kanske Rhodos, kanske Tilos, kanske någon annan ö, men definitivt Kreta.
Citat:
Ursprungligen postat av Sunny12
Landningen på Samos flygplats kommer jag heller aldrig att glömma, det var den kraftigaste inbromsningen jag varit med om tur att jag ej är flygrädd! (kort start/landningsbana där).
|
Det blåste något förskräckligt, därför blev denna landning värre än vad jag varit med om på Samos. Mycket värre. Men vad gör det, nu är vi ju här.
Citat:
Ursprungligen postat av Arne
Men Janne då,, Vi anlände också till Samos i söndags och hade samma elaka sidvindar som ni vid landningen...
|
Jag läste i er hörna att ni var här och blev mäkta förvånad. Hade ingen aning om att det var hit ni skulle. Njut nu av Fourni! Hoppas att ni kommer till Agathonissi, det är en ö jag tror att ni skulle gilla. Boka hos Yannis på Glaros Rooms!