Ämne: Nea Chora
Visa ett inlägg
  #5  
Gammal 2012-08-29, 18:08
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 5 540
Standard Sv: Nea Chora

Citat:
Ursprungligen postat av pollebosse Visa inlägg
Som en händelse:
Har för några timmar sedan fått ett trevligt rum på Arocaria samt precis kommit från Volakas.
Det här är riktigt bra, rum med liten balkong och vidunderlig utsikt.
Maten var bra och servicen är på topp.
Det är en häftig upplevelse Nea Chora, är mycket nöjd med att äntligen fått möta denna pärla.Paul
S o m du fikk meg til å l e n g t e, Paul !
Og jeg som ikke skal til Kreta flere ggr i år - nei da, jeg har ingen ting å gråte for, det venter mange uker i Hellas på meg i høst
-...om ingenting kommer i veien, og det håper jeg jo ikke det gjør!

Men i mars i år "oppdaget" j e g deilige Nea Chora - og bl a Volakas

Jeg gikk gresk kurs i Chania og bodde iøverste etg på Semeli, nærmeste nabo til Arocaria
Utsikten, og solnedgangen, var aldeles fantastisk fra min balkong og sikkert den samme fra Arocaria
Om du besøker " O Marmalos" Mezedopoleio i første etg på Arocaria, (og det synes jeg du skal, om du ikke alt har vært der)
s å hils g j e r n e Manolis (innehaveren) fra meg, Katerina fra Norge, som bodde på Semeli og gikk greskkurs i mars
Han var så trivelig, og spanderte /ønsket å spandere mye mere ouzo enn jeg/vi kunne drikke!
Om du er like heldig som min kursvenninne og jeg var, en sen kveld vi kom hjem fra byen, så får du en sjarmerende og god musikkopplevelse
Manolis hadde 6 - 7 musikalske venner på besøk, en hadde bouzouki med, de sang både med og uten akkompagnement og var virkelige flinke
Ha det fortsatt deilig på Kreta
Svara med citat