Visa ett inlägg
Gammal 2005-12-15, 09:41
ford prefect ford prefect är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Sunwing inclusive?

[QUOTE=Erik Stenholm]
Citat:
Ursprungligen postat av ford prefect
Som tidigare nämts - vilka är det som bygger upp AI - greker själva eller någon hemsk utlänning som vill förstöra det grekiska?
Svar; Det företag jag, coh vänner kommit i kontakt med har inte varit grekiska, i synnerhet inte ex:s Ving.Respektfulla hälsningar
Erik
tvivlaren
OK - du kan ha en point där, men till syvende och sist - vem TILLÅTER dessa komplex? Är det oxå ex. vis Ving???
Jag har ställt frågan till Ving om ägarförhållande - skall bli intressant att se deras svar. Jag tror i alla fall att det är grekiska företag som bygger och äger hotellanläggningar och samarbetar med olika resebolag vilket innebär att även de grekiska företagen "förolämpar" sin egen kultur...?

Som svar på din fråga om All Inclusive (förkortat AI, Eva L):
Jag kan rekomendera AI för de som så önskar detta då vi själv har provat detta likväl som jag kan rekomendera ett specifikt charteresmål som vi har varit på MEN jag kan inte rekomendera en båtluffning till någon då jag inte har båtluffat själv. Däremot anser jag inte att de som båtluffar är "hippietyper" eller liknande bara för att de valt denna typ av resande - alla reser på de sätt som de själv vill. Jag kan mycket väl tänka mig att prova på att båtluffa men just nu väljer vi charter och är nöjd med det. Givetvis kan man tycka illa om All Inclusive men jag fördömmer inte de som valt detta även om man känner sig lite fånig när man går på stan med sitt armabnd runt armen...

Jag antar att du själv inte provat All Inclusive?????

Åke

Senast redigerad av ford prefect den 2005-12-15 klockan 09:51.
Svara med citat