Visa ett inlägg
Gammal 2012-07-23, 15:38
Mysans avatar
Mysan Mysan är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2006
Standard Sv: Blandade frågor om Lardos på Rhodos.

Ja, det är en god investering med badskor, våra åker fram o tillbaka Rhodos-Sverige-Rhodos.

Jag hoppas att du får en kanonvistelse. Lugnet finns där så vill man ladda batterierna så är det en perfekt plats. Men som sagt, Pefkos ligger inte långt borta

Själva åker vi den 2 september, ligger som vanligt på James hotell, precis vid havet. Äter hos Perekles varje kväll och festar runt i hotellbaren på kvällen. James hotell brukar ha grek-kväll en kväll (tisdagar har det varit) och sedan grillkväll med underhållning (torsdagar). Man behöver inte vara boende på hotellet för att vara med. I brist på annat kan ju detta vara nått att ha.

Jag tycker du kan höra dig för i baren på James. De brukar vara väldigt tillmötesgående där. Om du vill ligga på stranden nedanför det hotellet så brukar det inte vara några problem, inte heller några problem med att "använda" deras poolbar. Jag vet folk som hyr privata rum men ändå "bor " på James under dagar o kvällar.

Ha det så underbart! Det är varmt där nu, tänk på det, ca 45 grader. Vatten till transferbussen är bra att ha!
Svara med citat