Visa ett inlägg
Gammal 2012-07-19, 16:30
C@nnys avatar
C@nny C@nny är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008
Standard Sv: Fina sandstränder i närheten av Lourdas?

Citat:
Ursprungligen postat av Deia Visa inlägg
Där ser man! Vad tråkigt med Avithos . Det var så mysigt där med den lilla strandtavernan. Men då tyckte vi samma om den stranden i alla fall! Innan sanden försvann alltså. Jag upplevede en liknade sak i Portugal för några år sedan. Efter en storm så "försvann" en hel sandstrand, över en natt. Man undrar om sanden kommer tillbaka?

När det gäller Ammes så tycker jag den är gräslig, med flygplanen som dundrar på över huvudet. Inte är den speciellt mysig heller. Och stranden vid Hotell Mediterranee, den såg jag inte p.g.a alla badhanddukar och hotellgäster.....inte min typ av strand.

Hej!

Jag hörde talas om det 2010, direkt när jag kom till ön, men kunde inte acceptera att det var så. Jag åkte mao dit själv för att kolla. Och tyvärr så var det ett faktum...... Jag åkte för säkerhets skull även ner till stranden förra sommaren, och det såg fortfarande tyvärr likadant ut....

Ang Ammes så var det fint när vi var där förra sommaren. Inte lika barnvänligt som på AI Helis (om vi pratar Svoronata), men mjuk sand... Flygplanen var en häftig upplevelse tycker vi. Men ok, -ett besök räcker ju. Hmmm.... hur ser en "mysig" strand ut?

Ang hotell M så förstår jag ej? Visst fanns det många badgäster, men det var inte "byst" med folk där, mitt i juli. Partiet till vänster, utan solstolar, var relativt tomt. Det var lugna gatan om man jämför med Makris Gialos exempelvis... Sen är det väldigt barnvänligt. Helt perfekt för vår lilla tjej. Vill man ha det ännu lugnare så drar man sig bortåt Antonios beach, som ju ligger granne med Med´s.

//Conny
Svara med citat