Ja det har du rätt i. Vem vet hur länge en lever så man ska ta vara på tiden mens man är frisk och har hälsan i behåll. Visst ha r vi fyra årstider här mm som övriga skandinavien men från oktober och fram till april så är det mörkt kallt disigt fuktigt mm och det tar på humör krafter mm så ska man söka sej till ett varmare klimat. Visst är det varmt där men vi båda har bott där förut och som jag då som städade fastigheter under 2000-2002 då det var 40-47 grader hela dagarna utan problem tyckte bara det va underbart. Ha ha min arbetsgivare då på den tiden sa att " fasen man skulle ha haft 3 som dej i företaget" för du jobbar lika fort trotts värmen. Vi har aldrig haft problem med värmen men det kanske kommer an på att vi är smala och smärta.
Kanske man kunde komma över och hällsa på dej under året om det går för sej. Frugan är född i Sverige men hennes far är ifrån Toten i Norge så hon har rötter där och sen jobbade jag ihop med en svensk kille i Göteborg som va släkt på långt håll med Roger Rud så vi va en sväng upp till Skien och hälsade på honom.
Ha det gott så hörs vi.