Ämne: Forex
Visa ett inlägg
Gammal 2012-06-19, 16:55
Charleston Charleston är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2006
Standard Sv: Forex

Citat:
Ursprungligen postat av Hasse Visa inlägg
Jag ser inget som helst fel i denna annons existerande och inte heller att de vill att kunderna kommer till dem. Tämligen normal marknadsföring av något som alla behöver under sin resa.
/ Hasse
Men extremt osmakligt och osympatiskt! Det driver ju dessutom på hela inställningen att ingenting fungerar i Grekland, vilket ju är helt fel. Åtminstone för oss turister. Färjorna går, tavernorna är öppna, bankomaterna har pengar, etc.. Precis som tidigare. Med följd att potentiella besökare drar sej för att åka dit överhuvudtaget. Och jag tror inte ett skit på att en massa folk har sprungit till Forex efter sin utlandssemester, för att berätta att dom inte fått ut några pengar ur bankomaterna. Vad jag har sett, så är det ingen här på Kalimera som har haft några problem med detta den senaste tiden. Och vi är väl ändå en hyfsat bra referensgrupp. Jag tror helt enkelt att Forex tar chansen, nu när det skrivs så mycket om Grekland. Tror inte dom har nåt faktaunderlag alls (från sina "kunder"). Att sen korten inte fungerar som betalning på många ställen i Grekland är ju inget nytt, utan bara som det alltid har varit.