Ämne: Sittplats
Visa ett inlägg
Gammal 2012-06-17, 11:12
Ewakis avatar
Ewaki Ewaki är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2005
Standard Sv: Sittplats

Citat:
Ursprungligen postat av nilam Visa inlägg
Men eftersom man kan boka raden bakom nödutgången där det både är benutrymme och ickefällbara stolar framför så kan ju alla gnälliga, långa människor göra det så är ju inte det här något problem

Och vi andra bokar säten som går att fälla och inte bryr oss om när någon framför gör det heller...

Nu finns det ju som sagt bara ett begränsat antal sådana platser.. och min erfarenhet är att det inte är de långa som är gnälliga ( de har fått knöla in sig och anpassat sig efter hur planet är beskaffat)..och alla som är över 180 kan tyvärr inte få boka en sådan plats. I vårt fall är det ju så att maken inte får plats i ett vanligt säte oavsett om sätet framför är fällt eller inte, så hela resan står och faller med att vi kan boka extra benplats eller inte.. Skulle vi inte kunna det är det bara att vara så god att kliva av planet... Egentligen borde väl jag som får plats i ett vanligt säte inte boka sån plats mer... Jag har varit hänsynslös och inte tänkt på det förrän nu.... och lovar att maken och jag kommer att sitta var för sig när vi reser hädanefter.
Svara med citat