Ämne: Sittplats
Visa ett inlägg
Gammal 2012-06-17, 01:11
nilams avatar
nilam nilam är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Sittplats

Citat:
Ursprungligen postat av para poli Visa inlägg
Jag kan fortfarande inte förstå hur man kan fälla stolen när det sitter någon bakom. Förmodligen har det att göra med att jag själv är lång. Jag tänker; "han/hon vill nog inte att jag fäller, det går nog att slummra ändå".
Tror det handlar om att sätta sej in i någon annans situation, har för mej att det kallas för empati. Världen skulle må bättre med mera sådant, tror jag? /ännu värre på bussar
Och jag funderar på om detta är att ha empati för andra... "oj jag har en lång människa bakom mig och jag är skittrött och ska köra 25 mil efter vi har landat...men jag skiter i om jag kan sova eller inte för det drabbar nog ingen efter vägen sen om jag somnar i Mellerud eller någon annanstans efter vägen eftersom jag inte får sova nu...huvudsaken är ju att han med de långa benen får resa komfortabelt...skitsamma att vi betalade 400 kr för de här sätena...jag är glad att jag bara får sitta här och komma hem ..."
Ärlig talat så är detta en så fruktansvärt värdelös diskussion...de som vill fälla sina säten kommer fortsätta göra det och de som fortsätter att ondgöra sig över dessa kan göra det utan framgång...för det är, och kommer att fortsätta vara fullt tillåtet att fälla säten på flyget
Svara med citat