Citat:
	
	
		| 
					Ursprungligen postat av Arne  Just precis! Det finnes ju anledning fråga sig varför nedfällning av ryggstöd och tillhörande "sovning" ska ske på en flight vid pass klockan 07.30 på morgonen!!
 Detta s.k sovande måste vara mera psykologiskt betingat.
 Arne
 | 
	
 
Jeg tror ikke det trenger være psykologisk betinget om man gjerne vil sove på et morgenfly fra norden til feks Athen
 
 
Oftest flyr vi fra Gardermoen (både charter og rutefly) med avgang fskj tider mellom 06.30 og 07.30 om morgenen, da har vi vært oppe midt på natten, reiser gjerne hjemmefra ca 4 timer før. Søvnen f ø r jeg skal opp den natten er heller ikke alltid av den beste.
Derfor 
ønsker jeg å sove mest mulig på flyet for å komme uthvilt fram 

 -jeg sovner som regel ganske raskt , det kan være både med og uten nedfelt seterygg 
 
 
Det går jo også charterfly f r a Norden på ettermiddagen, da går det jo veldig fint uten søvn n e d, men på nattflygningen hjem er det både godt og t r y g t at den som skal kjøre bilen hjem får litt søvn 

Om vi reiser charter kjøper vi aldri flymat, så den trenger vi ikke være våkne for å få 
