Visa ett inlägg
Gammal 2012-06-07, 22:42
laeros avatar
laero laero är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2007
Standard Sv: Den ENDA tråden om den ekonomiska krisen i Grekland

Citat:
Ursprungligen postat av Kritsabo Visa inlägg
Laero jag gillar din grundläggande åsikt att man inte skall mobba andra medlemmar, men att inte inse varför man hårt kritiserar Seukels åsikter som leder till att grupper som inte är kapabla att kritiskt ta ställning till andras påståenden kanske avstår från att resa till Grekland är tragiskt.
Kritsabo, om jag förstår denna långa mening rätt anser du att det är tragiskt att jag inte inser att Seukel ska bemötas hårt. Mitt svar på det är att vilken medlem som helst naturligtvis får bemöta hans/hennes synpunkter hur "hårt" den vill så länge det sker med seriös argumentation. Seriösa argument är det inte när man kallar andras inlägg dyngspridning eller ber någon dra till hetare ställen i nån slags missriktad önskan att tysta vissa åsikter.

Sedan förstår jag inte riktigt dina rödmarkeringar men misstänker att du menar att det är exempel på extrema åsikter. Egentligen orkar jag inte kommentera det men du kan exempelvis förklara vad det är för extremt med "Grekland befinner sig i den största och djupaste krisen sedan slutet av juntatiden" ???

Lars