Jag gick också igenom det området och det verkar vara två hotell som är sammanlänkade på varsin sida av gatan. Det går att gå igenom men man måste gå via "sopstationen" för att kunna komma igenom utan att passera insidan av hotellet. Det är nog precis vad du tror att det är, varken mer eller mindre. Stranden kommer du, som du själv skriver, inte att bli imponerad av.
I vilket fall som helst så är det rent och snyggt, det putsas och fejjas hela morgnarna(min morgonpromenad gick via det hotellet).
Jag skrev precis ett inägg i en annan tråd där jag beskrev min reflektion av detta hotell. Det är nog ganska överensstämmande med dina fördommar
Hursomhelst så kommer det nog att bli kanon! Du har ju redan ställt in dina förväntningar och skulle det visa sig vara outhärdligt (vilket det naturligtvis inte är) så är det ingen som tvingar er att vara kvar där 7*24. Dom har biluthyrining i hotellet. Lite längre bort på gatan mot Platanjas på höger sida (vägg i vägg med en fisk-fots-massage-salong) finns en till som heter Greco och mina snabbtittar så verkar den ha bättre priser. Den var även rekomenderad av en annan här på Kalimera. Nu hyrde jag aldrig någon bil när vi var där så jag har ingen personlig erfarenhet.
Ni kommer att få det alla tiders!