Citat:
Ursprungligen postat av Eva L
Hej!
Med en dåres envishet vill jag bara upprepa att på Naxos behöver inga rum förbokas. När ni än anländer finns det hur många förslag som helst att välja mellan, även om ni är en ganska stor familj kommer det inte att saknas alt.
Om ni inte har väldigt specifika önskemål. Det är alltid lättare att bilda sig en uppfattning på plats och då har ni inte bundit upp er för något alt. Däremot är priset 50 euro kanske ok för fem personer om standarden är hög.
Eva
|
Om man är 2 vuxna och en 7-åring, önskemål lgh med köksutrustning och fin terrass/balkong m utsikt i eller runt Naxos Stad!!
Jag talar om perioden 6 augusti - 3 september
Vad tror du då om tillgänglighet och pris??
Är 65 € för dyrt?? Hade hoppats på 35 € men enligt prislistor på nätet samt div konversation via mail med pensionat så har jag fått priser mellan 60 - 150 €.....
Ex Pension Sofie 65€, Hotel Argo 60€ är de billigaste hittills.....De liksom "varnar" för att många semestrar då så det kan vara ont om boende eller i alla fall att få boende där man önskar och med god kvalitet!! STÄMMER DETTA ELLER ÄR VI FEGA OM VI FÖRBOKAR??
Vi ska förutom Naxos till Paros, Antiparos samt Amorgos och Santorini är vår flygdestination.
Jag har ställt frågan om bra boende o pris flera ggr men jag gör det ånyo (tjat tjat) innan jag gör ngt korkat o bokar!!!
//Lena