Visa ett inlägg
Gammal 2012-05-18, 22:17
Kikhs avatar
Kikh Kikh är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2006
Standard Sv: Den ENDA tråden om den ekonomiska krisen i Grekland

Citat:
Ursprungligen postat av malou Visa inlägg
Man kan eventuelt benytte overraskelses-strategi - slippe nyheten en fredag ettermiddag med virkning fra mandag . Leste nylig i DN eller e24 (??) om dette som et mulig alternativ om Hellas forkaster euroen. Men det er jo ikke annet enn en spekulasjon, så klart. Det står så mye merkverdig i avisene nå om dagen.
Tyvärr är ju allt vi skriver bara spekulationer, men jag står fast vid mitt vad och tror att allt är planerat och drachman färdigtryckt redan Tidningarna/avisen skriver alltid mycket utan att veta exakt, spekulationer säljer tyvärr samtidigt som de skrämmer många för att besöka Grekland. Här i Chania har vi fler nya Greklands-resenärer än någonsin, tack vare att biljettpriserna sjunkit, och de 100-tals jag talar med per vecka vill alla återvända redan i höst om möjligt. Jag gillar stenhårt att fler får chansen att hitta till Kreta, det är länge sedan vi hade så många nybesökare och då var jag en av dem Nu borgar det för att, vad som än händer, åtminstone underbara och lugna Chania har fler återbesökare förr eller senare!

//Kikh