Visa ett inlägg
Gammal 2005-11-30, 22:18
Mariannes avatar
Marianne Marianne är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Athen og måske Egina i december

Citat:
Ursprungligen postat av Sole
1. Hvis jeg rejser til Egina, hvor er det så bedst at bo på denne tid af året: Egina Stad ell. Agia Marina? Andet?

2. Hvad foretrækker I af hotel i Athen: Adonis ell. Acropolis House og hvorfor det ene fremfor det andet?

3. Kender nogen af jer Hotel Adrian, og hvordan er det i sammenligning med Adonis og Acropolis.

4. Hvad med Hotel Plaka?

5. Hvis nu der er gode ideer til restauranter, tavernaer osv osv, så bare sig frem, jeg suger alt til mig
1. Jeg ville helt klart vælge Egina By.

2. Jeg vælger altid Adonis, men da Acropolis House ligger lige over for, så har begge rigtig god beliggenhed og begge er udmærkede turistklassehoteller. Har aldrig selv boet på Acropolis House, men tror disse to hoteller er ganske ligeværdige. På Adonis har man en strålende udsigt over byen op mod Akropolisklippen fra frokostrestaurangen på 5. sal, jeg ved ikke hvordan udsigten er fra Acropolis House, måske endnu bedre da hotellet ligger lige foran Adonis?

3. og 4. Adrian og Plaka er også to udmærkede hoteller med en god beliggenhed i Plaka. Begge disse hoteller er lidt dyrere end Adonis og Acropolis House.

5. Jeg vil gerne anbefale en gåtur rundt Akropolisklippen over til Thissionområdet, hvor der er flere hyggelige spisesteder med herlig udsigt mod Akropolis.

Rigtig god tur..... og hils Athen!

Marianne
Svara med citat