Visa ett inlägg
Gammal 2012-04-17, 17:42
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Det blir nog ingen resa till Thailand

Vi skrattade också när vi såg 30 grader i februari, liksom det program för några veckor sedan som handlade om en kvinna som flyttade ner som pensionär och en man som bodde där med sin Thailändska unga fru efter pensioneringen. Har man haft ens en gnutta lust att se hur där är så tappade man lusten för gott efter dessa program. Dock visades ju bara det mest turistexploaterade området och det med mest prostitution så det blev väl snarast en nidbild av landet i stället för reklam.
För mig är det mest så att jag inte gillar den långa resan, sandstränder eller djurlivet med ormar och andra läbbiga djur. Lösa hundar är jag livrädd för också. Trafiken verkar också skrämmande.
Jag är så nöjd med Europa.
Genom min f d man som har hus i Thailand med sin fru så får jag också tillräcklig info om deras liv där och jag har totalt 0 lust att uppleva det de berättar om så alla Thailandsälskare får så gärna njuta själva men jag är ju inte dummare än att jag förstår att landet säkert är helt underbart vackert när det inte är monsunregn, sunamivarningar, demonstrationer eller orkan

Lissi
Svara med citat