Det hela beror ju på vad jag är ute efter.En veckas sol och bad/sista minuten,ja då kollar jag vad som finns från vår närmaste flygplats som är Luleå.Haft jättetrevliga resor till Turkiet,ätit så god mat,bott på nya fina hotell och haft det superbra.Men om jag planerar resa och vill till ett specifikt ställe så blir resan från Arlanda,vilket som regel innebär övernattning på Rest and Fly eller annat hotell nära Arlanda och vår resa blir på så sätt bra mkt dyrare.Vi kan ju åka till Thailand direkt från Luleå och då är det Phuketområdet som gäller,Egypten,Turkiet,Kanarieöarna och Kreta kan oxå nås härifrån och med allt gott som skrivs om Kreta så kanske det kan bli en flygstol dit igen.För 14 år sedan reste vi 10 personer i ålder 1-79 år till Georgopoulis ,så trevligt att vi,jag och min man, året därpå tog en flygstol tillbaka för en vecka.Börjar nu känna att jag skulle vilja luffa runt på Kreta och då med bussför vår del.Arne och Birgitta och många andra har gjort oss nyfikna på bla Palechoras.Ja den som lever får se vad framtiden har att erbjuda.
Igår gick jag på skaren vilken fantastisk frihetskänsla det ger,går knappt att beskriva,måste upplevas!
Monica