Tycker absolut att ni ska åka till Kefalonia! Har ni varit på Naxos kommer ni att ÄLSKA Kefalonia

Jag och min sambo var där förra året, vi körde på ospec med fritidsresor sista veckan i maj och hamnade på hotell princess i Lassi. Minns inte var det närmsta stranden hette men den var hur fin som helst! Tog dessutom bara 3-4 minuter att gå dit, och 10 minuter att gå hem (lång tung backe upp..

. Vi brukade gå in till Argostoli på kvällarna och det var en lagom promenad, tog kanske 20-25 minuter men man fick se mycket fint på vägen! En dag hyrde vi bil och körde runt nästan hela ön, det var en av de bästa dagarna i hela mitt liv! Körde till Samos, Antisamos (ÅK DIT, tappade hakan när vi kom ner till den lilla bukten.. kändes som vi hade hamnat i himlen. Nästan helt tomt på folk, vit stenstrand och mitt i allt en jättefin restaurang!). Sen åkte vi vidare till ett antal andra byar. Bästa dagen på hela resan och det kan jag varmt rekommendera!! Så om ni inte bokat er resa än tycker jag att ni skall slå till på Kefalonia