Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-17, 18:05
Stinabs avatar
Stinab Stinab är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2006
Standard Sv: Om inte Grekland....

Hej!

Kul ämne!

LONDON är ett stort återvändar-resmål för mig . Kom hem för två veckor sedan efter en underbar helg med tjejkompisarna (7 st) där vi firade att vi alla fyller 45 i år. Kanonhelg! Tröttnar aldrig på London och nästa steg känns som ett BritRail kort och lite längre tid för att utforska landet.

Mallorca överraskade mig när vi var där en långhelg med jobbet. Vill tillbaka och hyra bil och köra runt och upptäcka mer av denna fina ö. Deia, Puerto de Soller, Palma och vingårdar och fantastisk fin natur smakar mer. Underbart!

Jag bara SKA TILLBAKA till Österrike på sommaren (aldrig gillat vinter ). Hade ett 2-nätters stopp i Zell am See sommaren -09, när vi bilade till Kroatien, som sitter kvar i hjärtat. Så fantastiskt... jag mötte Jesus (som en arbetskamrat uttryckte det )
Har gjort ett 3-bilders album (titel Blandat) för de som är intresserade. En utsikts-bild, en "vi är på väg nedåt bild" och en "lite snö kvar på toppen bild". Dålig kvalité med min lilla digitalkamera men önskar ni kunde se dotterns fantastiska bilder med hennes fina systemkamera!!

Nästa tripp jag ser fram emot blir i början på maj då jag för första gången ska till Paris! Ser fram emot detta efter lovorden över staden

Ha ett trevligt resår 2012!

Hälsningar
Stinab
Svara med citat