Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-27, 16:26
Admirala Admirala är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: apr 2005
Standard Sv: Arbetsförmedling?

Citat:
Ursprungligen postat av para poli Visa inlägg
Jag blir förundrad och mörkrädd när jag hör resonemanget.
Protektionism, stängda gränser och rättighet att jobba kopplat till ett visst medborgarskap? Har väl aldrig och kommer aldrig att leda till något gott!
Citat:
Ursprungligen postat av mouche Visa inlägg
Jeg ser at du ikke har svart på et direkte spørsmål fra meg, men jeg oppfatter det som om du anser det som umoralsk for en nordboer å ta jobb i Hellas. At du ville ha følt det slik og derfor (?) velger å ikke gjøre det er helt greit, men å omtale andre som umoralske er noe helt annet og "uncalled for"! Protektionism, stängda gränser och rättighet att jobba kopplat till ett visst medborgarskap? Har väl aldrig och kommer aldrig att leda till något gott!
Hva er det som er så vanskelig å forstå av det jeg skriver? Jeg snakker SOM SAGT ikke om lov og rett, men om (min egen) etikk og moral. Hellas er i en særstilling akkurat nå, og JEG unner grekerne de få ledige jobbene som måtte komme. Hvis det er så vanskelig å fatte så må jeg ha uttrykt meg utrolig klossete eller så VIL dere ikke forstå.

Kan du Mouche vise til hvor jeg har kalt andre for umoralske? Jeg har snakket om MIN moralske overbevisning, jeg har sagt at andre får ta sin opp med sin samvittighet.

For øvrig bruker jeg heller ikke i pels, drar ikke til land hvor myndighetene ser gjennom fingrene med barneprostitusjon, kjøper ikke israelske varer osv - alt fordi dette ikke er i tråd med min egen moral. Jeg har aldri påstått at den er rett for alle. Men den er 100 prosent rett for meg. Akkurat som om jeg mener det er 100 prosent umoralsk FOR MEG som nordkvinne å dra til Hellas å søke jobb nå.

Hvis dere vil fortsette å fordømme min moral, eller med vilje, kan det virke som, misforstå det jeg skriver, så kommer jeg ikke til svare dere mer, jeg har sagt det jeg har å si - gjentatte ganger
Svara med citat