Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-21, 04:24
Kikhs avatar
Kikh Kikh är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2006
Standard Sv: Grekiska krisen

Citat:
Ursprungligen postat av Netwolf Visa inlägg
På nyheterna ikväll talas det om att sätta Grekland under tvångsförvaltning. Nu tror jag hoppet om en räddning är ute. Grekland kommer obönhörligen att gå bankrutt och konsekvenserna kommer bli oerhörda. Tyvärr.
Det är större chans att Saab kommer igång och tillverkar bilar, än att Grekland klarar av den ekonomiska situationen.
Jag lider med den grekiska befolkningen. Oavsett vems felet är att detta trauma har blivit verklighet. /Netwolf
De ryktena kommer harifran: http://blogs.channel4.com/faisal-isl...e-bubble/16292

och i mangas ogon ar det ett onsketankade fran de som tjanar pa Greklands undergang. Grekerna ar INTE beredda pa att ge upp striden for rattigheten till sitt land, men storre delen ar beredda att svalta for att turisterna ska fortsatta komma och ge dem det levebrod de sa val behover! Visst oroar sig befolkningen pg a alla skriverier, men den som minns krisen i Sverige da vi blev uppmanade att spara spara spara och hjulen nastan stannade bor veta battre an att lyssna till allt dravel som media haver ur sig. Om Grekland skulle ga under snart, tror ni inte att den svenska ambassaden skulle ha uppmanat oss boende att ''overge skeppet'' redan? Jag foljer med i media och har inte ens sett en antydan! Senaste nytt fran Svenska ambassaden i Grekland ar att ett Metal-band ska spela i Aten snart...

//Kikh