Har åkt till Egypten, Fuerteventura och Rhodos med A.I. och har varit mycket nöjd med det. I Egypten skulle jag vilja säga att dit åker jag inte utan A.I.. Mycket för att många restauranger inte serverar varken öl eller vin, som vi tycker att vi vill unna oss när vi är på semester. Sen är det ju skönt att packa sin badväska och slippa tänka på att ta med sig pengar när man ska ner och bada. Bara gå till baren och få sig en kall öl eller ett glas vin när man känner för det. Måste nog hålla med om att i Grekland är det nog inte det jag vill ha. Men... när vi var på Rhodos var vi på den västra sidan i ett litet samhälle där det inte fanns många tavernor. Vi gick ut en kväll och käkade på en taverna som verkade bra men den var ganska kass. Inte så god mat och väldigt dyrt. På Fuerteventura var det verkligen toppen med gott att dricka och mycket god mat att välja på. Men vi hade säkert fått både god mat och dryck på de små tavernorna också, men vi kan då inte klaga på A.I. där vi har varit. Smaken är som baken, väldigt delad som tur är

!
/Kerstin