Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-03, 09:13
Netwolfs avatar
Netwolf Netwolf är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2005
Standard Sv: Hvor ble det av medmenneskeligheten?

Citat:
Ursprungligen postat av mouche Visa inlägg
Allikevel skjønner jeg ikke de som ikke vil kjøpe en feriereise til Hellas til neste år idag for hva kan man tape på det? Noen stakkarslige tusenlapper, javel, men har man ikke råd til det så kanskje man burde bli hjemme uansett?
Vad är det för skitsnack? Hur fasen vet du NÄR jag kan åka? Jag som pga av mitt jobb är hänvisad till den dyra högsäsongen. Som MrWalker säger, så är mina semesterveckor dyrbara. Helst vill jag tillbringa veckovis i Grekland, men det är praktiskt omöjligt. Jag har barn i skolåldern och bara där är vi hänvisade till sommarlovet, för längre resor. Sen har man allt annat, som ska hinnas med på mina få semesterveckor.Jag har ingen egen fastighetsskötare. Skulle man ta ledigt utanför semesterperioden, ja inte fasen är det någon som gör mitt jobb när jag är borta. Det får jag planera in som extratid.
Hade det bara handlat om några sketna tusenlappar, hade det inte varit några problem. Men att behöva boka om pga av diverse oroligheter, då man är rädd om sin familj, är ingen hit. Börja boka om semestern i juli, ja då lär du få pröjsa rejält, för då finns inga billiga resor kvar.

/Netwolf