Citat:
Ursprungligen postat av Eva L
Att man känner sig lurad att ta lån och krediter som man inte klarar av går väl inte att skylla på någon annan. Knappast på västeuropa heller här är vi många som släpar och sliter varje dag och visserligen sitter lönen på ett plastkort men kronorna är intjänade. De allra flesta av oss vet vi att våra lån måste betalas av och att det är vi själva som måste göra det. Vare sig det gäller statens skulder eller familjens. Hur kunder det bli så här egentligen? 
Eva
|
TACK Eva!
Det är just så. Jag har inte vågat att klaga här, men på MÅNGA många år har jag inte kunnat KONSUMERA. För bolånets skull (som jag betalar ännu efter döden

, men som jag själv har valt!) har jag verkligen som pensionerad inga pengar för konsumption, inte alltid ens för mat och har bara drömt om en resa till Grekland i år. Vi har tre barn som studerar och jag är verkligen rädd för hur dom ska hitta arbete!! Så många unga är arbetslösa.
Men stopp nu

!
Vi alla här på forumet älskar säkert Grekland och grekiska folk och hoppas verkligen att landet kan räddas på något överraskande sätt! Hur går det, har jag ingen aning om

.