Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-17, 09:18
kullan 47 kullan 47 är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2011
Standard Sv: aegean blue vacations

Känner oss dumma som gick på detta, var på rodos 22 augusti stötte på en norska som gick i taket när jag vunnit en av högvinsterna fast jag hade inte mycket tid på mig endast 2 timmar så hon stannade en taxi och sen var vi på väg. Jag förstår inte hur det gick till, vi är jätteförsiktiga med kontokort och pengar helt plötsligt hade vi lämnat ut vårt kontonummer och betalat en kontantinsats på 200 Euro.När vi kom hem till Sverige igen undrade vi vad vi gjort vi ångrade oss fast enligt Aegean Blue gick det inte att ångrade sig. Tack och lov lyckades vi stoppa banköverföringen på 5173 kr som var kvar av kontantinsatsen resten skulle vi betala på 6 månader sammanlagr 28 000 kr.

Har nu efter kontakt med konsument Europa skickat ett rek till Aegean blue med begäran om att häva kontraktet och det är 3 veckor sen. Eftersom vi inte har fått svar brevledes så skickar vi alla papper till konsument Europa för fortsatts åtgärd.

Vi mår skit av detta och vill inte svara i telefon när Aegean blue ringer och det sker nästan dagligen och vi behöver inte prata med dom enligt Konsument Europa allt ska ske genom brevkontakt.

Så vi får se vad som händer om vi inte betalar... fortsättningen lär bli spännande.
Svara med citat