Hei Nora,
Det låter så som vi hade det på Rhodos, när vi bodde i Kalithea, vi åkte in till stan nästan varje kväll. Och det var trevligt, men det är ju ett extra besvär. Jag kan inte riktigt bestämma mig än, eftersom det hörs så många positiva röster från båda lägren! Vi får ha ett familjemöte om detta

. Jag hade också bestämt mig för Aegean Village, men slängde in frågan om Amopi hit till Forumet, och nu har jag myror i huvet...
En sak:
Citat:
Ursprungligen postat av Nora
Selvsagt er det stille i Amopi sammenlignet med Pigadia. Så vi reiser ofte inn dit på kveldene. Drosje har det aldri vært noe problem å få tak i, og det er bare noen minutters reisevei.
|
Kommer du ihåg hur mycket en taxi kostade, enkel resa? Vi är 6 personer, så vi får räkna med två bilar, och skall man in varje kväll, så måste man räkna med det i budgeten.
Jag vill också tacka er alla

för era tips och tid/energi ni lagt ner på detta (speciellt Karin o Mikke), min "gubbe" var alldeles greklandsjuk igårkväll och ville åka på en gång. Till Zephyros... Och "tyvärr" blir det Finland denna sommar för släktens skull, men absolut Grekland sommaren 2006. Och absolut Karpathos...
Gita