Visa ett inlägg
  #16  
Gammal 2011-09-09, 23:53
Janériks avatar
Janérik Janérik är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Umeå
Inlägg: 2 086
Standard Sv: Chania i oktober-november

Citat:
Ursprungligen postat av lars Visa inlägg
Håller med till 90%. Har vid något tillfälle skrivit ungefär detsamma om vägen dit, bil och mc är att föredra.
90% medhåll, de resterande 10 % då????
Så där riktigt brant är det väl ändå inte. Visst det lutar ju men det är väl ändå en ganska enkel promenad och du som är ofta i Grekland måste ju vara vältränad Jan-Erik eller????
lars
Kriti stin kardia mou
Okey då, det är inte så jäkla brant egentligen och vältränad har jag ju alltid varit. Jag skulle helt klart ha klarat att gå fram o tillbaka själv men då jag hade en 2-åring på ena armen och en småseg 5-åring i andra handen så insåg jag att detta inte kommer att fungera och vände tillbaka vid den lilla utsiktsplatsen som finns där man börjar se över området. Jag tyckte vägen var lite småkul men eftersom kära hustrun inte hade riktigt samma åsikt så tror jag att en liten varning kan vara på plats . Då vi åkte hade vi inte en tanke på att vägen skulle kunna vara så dålig som den var. Jag ångrar bittert att vi inte i stället passade på att åka båt och få komma ända fram för det såg verkligt fint ut där nere.

Mvh Janérik (jag behöver inte kondition, jag har bil)
Svara med citat