Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-07, 09:40
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Vad saknar ni?

Trocadero: Att jag haft förmånen att åka ner ofta beror helt enkelt på att jag hittat billiga biljetter utanför högsäsong och har planerat min semester så... Jag jobbar inom barnomsorgen så jag kan planera när jag vill ha semester....Förra året var jag timvikarie så utan betald semester så då åkte jag/vi tre enveckorsresor ner till Grekland, till Parga en vecka, till Tinos en vecka och till Samos-Patmos en vecka.
I år så har jag vikariat med 32 betalda semesterdagar. 14 dagar var vi i april på Tinos....6 dagar runt midsommarhelgen var vi i Lissbon....Så var jag ledig utan lön en vecka för jag fick en resa av svärmor till Kreta nu i augusti... Om 10 dagar har jag 14 dagar semester igen då jag åker till MIN Ö Tinos 8 dagar....Så har jag en vecka semester kvar till jul som vi firar i Nafplion i Grekland. Att hitta billiga flygbiljetter och billigt boende på nätet är enkelt och eftersom maken är pensionär så hänger han med på alla resor utom en...den som är min EGEN vecka
Så PRIVILIGIERAD känner jag mig, samtidigt som det ju miljömässigt är dåligt att flyga så ofta

Lissi
Svara med citat