Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-03, 08:55
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Första besöket på Ios

Det är ju några år sen jag var där och då var det nyrenoverat och fräscht i mitt rum. Om inget hänt och ägarna är desamma vilket jag tror så är det helt ok. Bra städning vilket jag är noga med. Hade dagliga pratstunder
med familjen som driver stället och de bjöd ofta på en stor skål med mandlar till ölen eller drinken. Lugnt i första halvan av juni så det liknar säkert september med mest medelålders par från lite olika länder. Utsikten från mitt rum var fantastisk och talar ju för sig själv. Gemensam terass vilket inte störde mig. Där var det lite fina blommor och en hibiscus vid min dörr samt ställningar att torka badkläder och lite tvätt på. Stället har bar och frukostservering. Åt frukost ett par gånger och den var bra. Minns inte riktigt om den ingick i mitt pris. Det ställe Janne nämner har säkert högre standard men jag vill ofta inte betala så mycket vid mina resor då jag är ensamboende och pengarna ska räcka till mycket. Perfekt läge och bilden med tanten som fixar med ett träd är tagen nära hotellet.

Eva
Svara med citat