Citat:
Ursprungligen postat av theresa
Jag ville köpa balkongpaketet i taxfree katalogen som jag brukar göra,då har man lite i kylskåpet att välja på.
Men i år flyger vi med apollos sas-charter och där får man inte köpa med sej någon sprit ner, bara hem   hemma behöver man ju inget balkongpaket  .
|
Vet precis hur du menar... jag har tidigare flugit ner till Grekland med SAS-charter från Köpenhamn (med apollo) och vi har aldrig kunnat handla tax-free på nerresan... lite orättvist kan kanske tyckas när andra svenska medresenärer som flyger från annan ort i Sverige och annat flyg än SAS

Nu i år flyger med danska jettime och för första gången kan jag nu handla på taxfree ner... Balkongpaketet är nu beställt plus lite annat godis som inte finns nere i Grekland...
Citat:
Ursprungligen postat av Lissi
Varför inte gynna handeln i Grekland och handla på plats och ge staten välbehövliga skattepengar hellre än att köpa sprit nedflugen från Sverige till Grekland??
Lissi
|
Tycker precis som du... Även om jag precis beställt balkongpaketet så måste jag ju komplettera med annat nödvändigt som retzina, grekiskt rosé som jag inte vet namnet på och givetvis några mythos

By the way - någon som hur priserna ligger till på Mythos?
K - 8 dagar kvar