Ämne: Ryanair
Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-30, 01:59
Kikhs avatar
Kikh Kikh är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2006
Standard Sv: Ryanair

Citat:
Ursprungligen postat av Eva64 Visa inlägg
Tack alla för era inlägg! Det verkar som om man måste ha tur dvs inget krångel om man ska tycka att Ryanair är ok. Anledningen till att vi har kikat på Ryanair är att det flyger direkt till destinationen från Sturup. Bekvämt om man bara har drygt en halvtimmes bilfärd dit. Har hittat avgång från Kastrup också med direktflyg med Norveigan. Det är kanske ett säkrare kort? Visserligen kostar det en knapp tusenlapp mer men det kan det kanske vara värt om det skulle krångla. Inte så kul kanske för mitt barn (ungdom) att stå helt själv, utan ressällskap om det skulle strula. Sen kostar det ju mer att ta sig till Kastrup än till Sturup också givetvis...

En sak till som jag reagerade över var när jag igår gjorde en spökbokning med Ryanair. Det gick inte att komma vidare i bokningsprogrammet om man inte klickade i att man ville ha en reseförsäkring. Dock bara 140 kr men ändå! DET var fult tycker jag. Får man dessutom reda på att det är svårt att komma i kontakt med bolaget känns det inte speciellt kul.

Hmm får väl se hur vi gör?

De har dessutom en förmåga att "slarva bort" barn som håller föräldrar vakna flera dygn. Om något går fel måste man hålla sig konstan á jour med vad som händer ens avkomma .. Per intenet och telefon - så låmg tid det tar att få hem de små liven...

//Kikh. I förtid åldrad av lågpris-flygbolag...
Svara med citat