Citat:
Ursprungligen postat av Hellen
Vi hade två fantastiskt fina veckor, jag funderade på att skriva till Airtours, men samtidigt känner jag att de unga människorna skall få lov att lära sig själva, ångrar därför att jag inte sa ifrån på mötet, men jag fann mig inte, vilket inte är likt mig, jag brukar vanligtvis göra tvärt om. Jag har två bekanta som reser på torsdag, skall höra med dem om de skall gå på mötet och kan lyssna om det är återkommande information som de sprider var vecka.
|
Det är ju sanslöst att charterbolagets representant på ön ger anvisningar om hur man kan smita från solstolshyran. Tycker definitivt inte att det är fel att informera bolaget om vad som händer. Det är ju deras anseende som står på spel.
Själv åker jag ner i september och råkar faktiskt resa med Airtours (för första gången). Tveksam om jag ska gå på något informationsmöte (trodde inte ens att de har egen personal på ön). Men OM jag går dit, och OM de upprepar dumheterna, ja då kommer jag bergis att gå i taket.

Det är ju inte bara halvkriminella dumheter, det är ju dessutom en riktigt grov förolämpning mot oss resenärer. Sådant vill då inte jag vara med om att avlöna. Och de resenärer som ev vill smita från avgiften (för de finns tyvärr säkert också), de kan nog lista ut knepen själva.

Mats