Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-17, 19:24
ENIACs avatar
ENIAC ENIAC är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2005
Standard Sv: Naxos om en vecka?

Citat:
Ursprungligen postat av NaxosLotta Visa inlägg
Skit i att åka hem så har du löst det problemet...!
Vi ses snart
Puss o kram
Lotta
Ja, det har ju varit den sedvanliga proceduren de senaste åren Fast denna gång måste jag faktiskt hem
Vi kommer nog in på en chicken red curry med extra chili nästa vecka när vi tröttnat på moussaka

Citat:
Ursprungligen postat av Göran Visa inlägg
Då ses vi kanske längs vägen? Jag och sambon åker också på lördag från Arlanda för två veckor på Naxos. Vi har iofs bokat resa och hotell med Apollo!

Lycka till med hemresan - det kanske går att ordna när ni är på plats? Jag har ibland noterat att det dyker upp en del enkelresenärer och har fått för mig att resebyråer kan hjälpa till och hitta lediga platser norrut?

/Göran

Ses nog inte på Arlanda då ert flyg går okristligt tidigt. Vårt lyfter vid 15-snåret och landar inte förrän 20 på Santo, vilket innebär övernattning Jag som bara vill ta mig från A till B på kortast möjliga tid...
Har ingen vidare lust att surfa resor när jag väl kommit till ön, särskilt inte då jag stannar så kort tid som bara två veckor. Så det blir till att boka nåt innan avfärd. Smakar det så kostar det...

Citat:
Ursprungligen postat av Eva L Visa inlägg
Roligt att du skriver igen. Har undrar flera gånger om du flyttade hem eller blev kvar där nere. Hoppas det ordnar sig med hemresan. Känner flera som haft problem med Airtours så du är nog inte ensam om att känna dig lurad.

Eva
Jo, jag blev kvar i Sverige... men Naxos finns ju alltid kvar, och så här med facit i hand kanske det inte var så pjåkigt trots allt att stanna i svedala. Jag får flytta till Naxos när jag är pensionär
Har fortfarande inte fixat hemresan. Väntar på lägre priser, men enligt Aftonbladet så kommer priserna stiga igen, även på sista minutenresorna. Is i magen eller go for it? Enkel hem nu med airtours (billigast) 6/8 ligger på 2699:-.
Förresten, vart har Janne tagit vägen?
Svara med citat