Sv: Eleni, Big Blue eller Anna Studio's???
Vi har bott på alla tre ställena. I augusti skulle jag inte bo hos Eleni för där finns inte AC och det behöver i alla fall jag. Big Blue har nu nyrenoverade rum och har man tur får man ett rum med helt privat balkong. Flera rum har terrasser som "alla" går förbi. Alla rum har fin utsikt men som sagt, några rum är bättre än andra. Detsamma gäller Anna´s, vissa rum har bättre utsikt än andra, men det ligger väldigt fint i en stor trädgård. Vårt rum hade myggnät för fönstret och en väldigt liten, men privat balkong med utsikt över hamnen. Ganska litet rum men vi trivdes mycket bra där, bättre än på Big Blue, men där fick vi ett rum som ännu inte var renoverat och med uteplats som låg vid en trappa där alla som skulle till våningarna ovanför gick. Det blev ett väldigt spring. Vi flyttade efter en natt till Anna´s. Våra fyra tonåringar hade fått bättre rum så de bodde kvar på Big Blue.
Eleni är mitt favoritboende, det ligger så tyst och härligt och ändå bara någon minut till hamnen. Utsikten är fantastisk, men i augusti skulle jag inte vilja bo där.
Tror inte att det spelar någon roll vilket boende du än väljer, alla tre är väldigt bra boenden. Ägaren till Big Blue är, utan konkurrens, trevligast.
Lycka till, vilket boende det än blir.
Anne
|