Ämne: Dött forum?
Visa ett inlägg
  #45  
Gammal 2011-07-11, 09:36
Agda Agda är inte uppkopplad
 
Reg.datum: okt 2005
Ort: Mariestad
Inlägg: 703
Standard Sv: Dött forum?

Under de år jag varit med på forumet så har det alltid funnits dalar och toppar...av olika anledningar.När jag var ny så fanns det några heta diskutioner som slutade med att några av de "gamla" hoppade av eller slutade skriva...vilket jag tyckte var mycket tråkigt.
Personligen har jag också haft mina dalar och toppar av olika skäl.Jag tror ju inte att forumet kommer att dö för att det just nu är lite dal. Krisen i Grekland gör väl att de flesta av oss känner oss lite "nere"....sommarvärmen i Sverige och semestrar gör sitt till.


Citat:
Ursprungligen postat av Netwolf Visa inlägg
När vi är i Grekland, vill vi träffa greker i vardagslivet. Inte en massa svenskar. Det kan man göra hemma, eller på Kalimera.
/Netwolf
Det var en av anledningarna till att jag bosatte mig i den lilla bondbyn....långt från turister och andra bosättare från Sverige och andra länder. Jag ville leva så nära och så likt som möjligt grekerna i byn för att lära och förstå dem.
Jag var inte intresserad av att ha dessa "svenskträffar" (tyskarna har det också) där man satt och bara pratade "skit" om landet och grekerna...."vad i helskotta gör man då i Grekland?" var min fundering.Visst,jag hamnade ibland i stunder då jag också tänkte "det skulle aldrig fungera i Sverige!" odyl. men då sa jag till mig själv." det är bara att gilla läget eller så åker du hem....du är "gäst" i deras land!".
Det är inte bara forumet som har sina toppar och dalar .
Svara med citat