Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-06, 17:57
nikki73 nikki73 är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2011
Standard Sv: Hemma från Rhodos!

Citat:
Ursprungligen postat av Eva64 Visa inlägg
Varför åker man till ett ställe där man i förväg "vet" att man ska bli besviken? Inget illa menat med frågan men det var min första tanke när jag läste ert inlägg. Skönt att ni fick en bättre andravecka.
Alltså jag hade ju läst om andra som inte varit nöjda men även varit i kontakt med de som varit nöjda. Jag var inställd på att stället inte skulle vara någon höjdare men att det fungerade för oss som bas under den veckan vi ändå mest skulle ta oss runt på ön och upptäcka olika stränder osv. Vi visste alltså att de vakna timmarna på hotellet inte skulle vara så många därav valde vi det hotellet pga priset och läget som vi trodde vi skulle gilla dvs lugnt och skönt men ändå nära till Rhodos stad. Personalen var vänliga och hjälpsamma och det var ett lugnt hotell men inte så vackert kanske. Andra veckan då vi bodde i Ialyssos var vi lite mer inställda på att tillbringa lite mer tid vid poolområdet (pga de höga vågorna) därav valde vi ett hotell som vi kände att vi ville tillbringa vår tid på. Detta hotellet var mer än dubbelt så dyrt men värt varenda euro! Vi är trots allt mycket nöjda med vår semester men vi inser också att vi i framtiden hellre ska välja bättre hotell än Princess Flora även om vi kommer tillbringa lite tid på hotellet!
Svara med citat