Sv: Bröllopsresa tips
Hej!
Lägenhetshotellet Silo (större 1-rummare av medelklasstyp eller bättre) ligger ju i princip på samma tomt som Thalassa. Jag har bott där för ett antal år sen, när hotellet var nybyggt. Faciliteterna används ju av både Thalassa och Silo.
Jag antar att ni vill bo på "strandsidan" av genomfartsvägen. Då finns det ett hotell som heter Enalion Suite. Hotellet är av lite högre klass, men stranden nedanför är lite bökigare att ta sig ner till iom att det är lite trappor. Ur strandsynpunkt är Silo/Thalassa bättre.
Hotell Mediterranee ligger lite längre bort med sin egna strand (som angränsar till Anthony´s beach). Dessa stränder är ok sandstränder. Hotellet är av mellanklasstyp.
Alla dessa stränder ligger dessutom på ok avstånd från de lite bättre stränderna Makris Gialos och Platis Gialos.
Hotell Lassi däremot kan jag inte rekommendera med tanke på knäproblem som ni hade. Vägen upp till huvudvägen sluttar lite uppåt och är längre. En av de små stränderna där nere har dessutom ett utsläpp av sumpgas i närheten, så det kan ibland uppstå en del otrevlig lukt.
Hälsningar
Conny
|