Visa ett inlägg
  #37  
Gammal 2011-06-22, 21:02
svenberg svenberg är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 21
Standard Sv: aegean blue vacations

Citat:
Ursprungligen postat av Ulrikaw Visa inlägg
Jätte-schysst att du uppdaterar och delar med dig! Jag blev verkligen hjärntvättad på Kreta (en lindrig variant, men ändå).Rejält manipulerad iallafall. Jag hade invändningar under hela presentationen, men kände till sist att jag inte orkade stå på mig och riskera att de blev arga på mig. Mitt sällskap talar inte flytande svenska och kunde inte hänga med i resonemangen, så jag blev ju väldigt ensam om att försöka värja mig mot deras svada.
jag har bara talat med min kontaktperson, som ju sa att det inte går att annullera kontraktet. han försökte också "hjälpa till" genom att dela upp betaln etc, men jag känner så starkt att jag inte vill ha med Aegean att göra.
Konsument Europa sa att de inte kan ta direktkontakt med Aegean, då de stängt sitt Greklandskontor. Verkligen synd.. Jag läste nånstans att detta m Time share debatterades i TV för ca 5 år sedan. Kanske dax att väcka liv i debatten igen, nu när direktivet utvidgats till att omfatta även semesterklubbar som A B..
I sommar reser många till Kreta o Rodos, de borde bli varnade.
Imorgon ska jag sända rekommenderade brev till Aten o Kreta. Kontaktpersonen sitter på Rodos, kke måste skicka dit med. Blir dyrt; har ju redan blivit av med 7000..
I varje fall känns det lite skönt att stå upp för sina rättigheter-
Jag känner precis som dig, jag vill inte ha med dom att göra heller. Man blir bara förbannad på dom när dom är så trevliga.

Citat:
Ursprungligen postat av Ulrikaw Visa inlägg
Jag glömde; självklart vore det till stor hjälp att se vad du skrev Svenberg, !
Tack för allt
Glöm inte att kräva tillbaka pengarna Jag inser nu att jag har missat att speca lite mer om betalningen vi gjorde till dom, men jag har åberopat ångerrätten och det är det som är det viktiga just nu så att processen är igång.

Jag vet inte om du skickat iväg brevet redan, jag håller på att starta upp jobbdatorn så att jag kan kopiera in det som jag skrev
Svara med citat