Visa ett inlägg
Gammal 2011-06-16, 12:55
Alfva Alfva är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2010
Standard Sv: HJÄLP!Kato Daratso - Theos, Nontas eller Nireas?

Citat:
Ursprungligen postat av JohnS Visa inlägg
Vi bodde på Nontas i fjor høst. Hotellet er meget bra, Michalis, Argyris og Alex skaper trivelig stemning ved pool-baren, og deres greske aften hadde underholdning som passer både for barn og voksne.

Vi hadde leilighet ut mot den store vegen, ikke noe problem for oss, vi sover likevel. Men andre opplevde trafikken som meget plagsom, siden trafikken går 24 timer i døgnet, så med barn ville jeg sikret meg en leilighet mot bassenget, men jeg er usikker på om de bare har 1-roms der..

Håndklær og sengetøy skiftes bare 2 ganger i uka. En gang glemte den ellers hyggelige damen som gjorde rent, å skifte håndklærne, og da min kone gikk ned i resepsjonen og sa fra om det, kom mannen i resepsjonen stormende opp i leil., direkte inn på soverommet der jeg lå og leste nokså avkledd, påstod at håndklærne var skiftet, og nærmest beskyldte oss for å lyve, hvilken interesse vi nå skulle hatt av det. (Håndklærne ble ikke byttet). Selv om det bare var en bagatell denne gang, var reaksjonen hans så ekstrem at vi så for oss hvordan han ville ha håndtert større problemer. Neste dag var han like smilende og vennlig som før, forresten.

Det var en så ubehagelig opplevelse at da vi reiste til samme området i mai i år, valgte vi Flamingos, som ligger nærmere stranden, og hadde to gode uker der.

De andre to hotellene du nevner, kjenner jeg ikke.
Oj? Det låter ju som om det inte är alltför trevlig reaktion på en sån liten detalj, å andra sidan är jag rätt van vid halvgalna hotellägare..

Om vi bestämmer oss för Nontas får vi se till att be om ett rum mot poolen helt enkelt, sen får vi väl se. Lyckligtvis bryr sig inte vår dotter om det står en lastbil och låter bredvid henne när hon sover, så ett läge mot vägen skulle nog mest vara skadligt för stackars mamman..
Svara med citat