Visa ett inlägg
Gammal 2011-06-02, 01:56
Peter Peter är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: aegean blue vacations

Ahh, men seriöst...?

Är det verkligen någon här som skulle betala 27.000 för ett provpaket där man inte vet vad man får? Jag betvivlar det, det må finnas någon, men då har man väl mer pengar än förstånd...

En liten uppmaning. Svara inte på dessa inlägg om hur bra det fungerar med skraplotter och time-share osv... Får de inte svar så tröttnar de så småningom... De har inte på Kalimera att göra!

Men jag ska ge dem en professionell eloge. De är verkligen duktiga. De är trimmade ut i fingerspetsarna... De jagar kunder t o m här på Kalimera! Men väldigt få av dem kommer att gå vidare till riktigt försäljning på högre nivå.

Att pressa en människa öga mot öga att köpa är enkelt! Men att förhandla igenom ett avtal på 20 miljoner för ett system till ett företag är en helt annan sak... Det var det jag jobbade med...

Jag har jobbat som säljare, försäljningschef, produktchef osv i 30 år... Utbildad av ett av världens största datorbolag. Så jag ser kanske lite mer, och kan tolka mer, än de flesta gör. Jag kan alla argument och har dessutom uppfunnit ett par själv...

Låt er inte dras in i deras inlägg. Det kommer aldrig att sluta lyckligt...

Bara sluta svara så tröttnar de när de inte får svar.

Peter
Svara med citat