Sv: aegean blue vacations
Hej, jag är en av de stackars lurade, men fick en viss tröst av bl a Stefan!
Var i Rethymnon i slutet av april och har skrivit på ett "provpaket" för 27.000 kr. Jag är själv förvånad, för jag har råkat på Time share i Mexico och det kändes som hjärntvätt nästan. Så när jag hörde att 90 min "föreläsning" krävdes för att få ut T-shirt+ett större pris så blev jag mkt misstänksam, men hoppade in i taxin, då min kille hoppades på att vi vunnit en videokamera...De personer som tog emot oss på Leoniki var dock så otroligt mkt trevligare än de i Mexico och sen blev det som det blev..
Jag har betalt handpenning, men börjar nu oroa mig för ett par saker: första gången måste man åka till Kreta el Rodos och boka hos Aegean blue, men de övriga 2 veckorna ska man boka genom RCI, som enligt allt jag läst på nätet bara sysslar med Time share????? Hur funkar detta? Och varför vill inte Aegean blue att jag ska fortsätta hos dem, det är ju de som "raggat" upp mig? Jag blir jättetacksam om du Stefan vill svara. Vill oxå gärna veta om det har varit lätt att boka hyfsat billiga flyg när ni semestrat! Tack på förhand! Ulrika
|