Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-21, 18:22
Peter Peter är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Som det kan bli döh...

Citat:
Ursprungligen postat av Monica P Visa inlägg
Prima läge för dig Peter att snacka ekonomi med folk på plats!
Fast jag skulle ju ha semester ju... Och just den ""forskningen" gör jag mest på Tinos där jag känner folk sedan 30 år. Där vet jag att jag får rakare och ärligare svar. Oftast... Men springer jag på borgmästaren, vilket inte är svårt på lilla Tilos, kommer jag nog att ta kontakt med honom om det går... Han har verkat rätt trevlig när jag sett honom tidigare.

Citat:
Ursprungligen postat av yannis Visa inlägg
Men Peter då,,,,

Minns du för ett antal år sedan. Du skickade ett sms till oss, som då var på Tilos. "Havet framför mig, vägen emellan och baren till höger. Jag vill också sitta E på Tilos!"
Det var väl samma år, eller möjligtvis året innan, Arne uppfann "Altanpigghammaren..." Den har jag skrattat åt många gånger! Jag skickar samma sms på Måndag fast med sista meningen: Jag sitta E på Tilos...

Citat:
Du kommer säkert att tracka oss som har en vecka kvar till Kreta.

Det är mycket möjligt att det kommer en bild med en öl i förgrunden och havet i bakgrunden. Tämligen fantasilöst men ack så effektivt och retsamt för de som sitta hemma och tråna...

Citat:
Men Arne och jag kommer att tåla det.

Det är liksom det som är problemet... Tracket funger inte lika bra när den eller de man försöker driva till vansinne själva snart skall åka...

Ha en god resa själva. Och Dagboken kommer att följas med i närmaste maniskt intresse...

Citat:
Lissi - bara lite avundsjuk
Åja... Ni har precis kommit hem och ska väl iväg snart igen ni också... Så kvid inte!

Nu ska jag strax börja packa. Och Pischarna är på Panget så jag riskerar inte att någon av dem smyger sig ner i resväskan... Den är nämligen väldigt intressant för nyfikna små Katter... Den enda fördelen med det är jag ser alltid min resväska direkt på bandet. Det är den svarta som är full med Katthår...

Peter

Senast redigerad av Peter den 2011-05-21 klockan 18:27. Anledning: Tillägg
Svara med citat