Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-07, 15:52
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008
Standard Sv: Aprilresan 2011 färdigplanerad

Citat:
Ursprungligen postat av Arne Visa inlägg
Vid ankomsten till Athen taga vi buss X-96 till Pireus där hotellet hämtar vid ändhållplatsen. Hotellet heter Phidias Pireus Hotel, och de hade ett suveränt bra pris att bjuda. 40€ för en natt. Hotellet är beläget just 800 meter från färjeläget. De bjuda såväl hämtning vid ankomst som avlämning morgonen därefter. Passa oss precis perfekt.
...... dessa rader är numera noterade i min "Bra att ha - lista". Förstår valet av resväg via Piraeus pga den lite senare flygtiden. Det förde dessutom det goda med sig att jag fick ovanstående fina hotell-tips. Tack så mycket! Verkar ju vara ett hovsamt pris och bra service. Tag gärna med en liten hotell-recension i rapporten som jag hoppas kommer framöver.

Det låter som en trevlig vår-tur. Inte minst att få uppleva påsken i Grekland. Se nu noga upp för de hemska djuren i gardinerna bara när ni kommer till Tinos . Det ska bli trevligt att följa era rapporter.

Hälsa gärna till Nikoleta från Mats och Birgit som bodde hos henne i maj i fjol (men förmodligen har hon vid det här laget blivit så nedlusad med Kalimerianer så att hon inte kan komma ihåg alla).

Trevlig resa!
Mats
Svara med citat