Ämne: Flyttdax!!
Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-05, 21:23
Yannas avatar
Yanna Yanna är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2007
Standard Sv: Flyttdax!!

Citat:
Ursprungligen postat av yannis Visa inlägg
Yanna, jag riktigt kan "se" hur din nya lägenhet ser ut!
Birgitta

Jattekul om du kan se hur jag vill/ska ha det...ar ju turkos, blatt o lime som ar min fargskala. Lite i taget far jag det som jag viill ha det. Idag har jag tracklat en vaggbonad som forestaller trad, maste bara sy sommarna ocksa pa maskin o skaffa pinnar att hanga den i, ska ha den ovanfor soffan...passar perfekt till fargerna i soffan..darefter ska det bli turkosa kuddar i soffan.

Idag fick jag ocksa hjalp att koppla in min TV...kanns annu mer hemlikt nu! Det ar massor kvar att gora men jag har allt redan som far mitt hem att fungera sa jag har inte brattom. Narmast ligger att kunna stalla TV:n pa TV-banken som ar lite vinglig, men jag kommer att fa hjalp med det med snart. Jag har inte satt upp gardinerna an men det gor inget, ar himla mysigt utan ocksa!

Kan tala om att de forsta solstolarna o parasollerna finns pa plats pa beachen, inte manga men de finns dar iaf, fast jag gillar beachen battre utan en massa turistgrejer! Har varit toppenvader idag! Jag vaknar okristligt tidigt...ca halv 7...men vad gor man at det...bara att acceptera tillsvidare! Jag ser nu fram mot att Ingegerd o Kristina kommer ner pa lordag...ska bli riktigt himla skitkul!
Svara med citat